Doktora güvenin, bende hamileliğin başında beri kullanıyorum, iki defa düşük tehlikesi yaşadım, hatta ilkinde 6+2ydim yoğun kanamam oldu ikizlerimin biri kaybetmiştim.. Sakın progestanı bırakmayın çok iyi bi ilaç, 29 hafta oldum sabah akşam 200 içiyorum.