likapalar1 Kızlar ciğer aşeriyorum resmen ama yeme bebeğinde ciğer karası lekesi olur dıyorlar siz yediniz mi ne düşünüyorsunuz riske atmim mi ?
Senem81 likapalar1 ben yedim ama elimi sürmedim sürdüysem de hemen yıkadım üstüme sürmedim izi çıkıyor dediler bana da
Bademcim likapalar1 ilkinde de yedim bu gebeliğimde de yedim hiç öyle bir sey olmadı canın istiyorsa ye ben dokunulmaması gerektiğini biliyorum sadece
DefneRana likapalar1 bende hayatım boyunca yemezken ilk gebeliğimde aşerdim o gün bugündür yiyorum ikinci bebeğim olacak 27 haftalık hamileyim hala yiyorum
Beno Ben çok aşırı olmamak kaydıyla yiyorum çok severim bende. Arastirarsaniz demir açısından çok zengin olduğu goruceksiniz. Bütün araştırmalar bunun bı hurafe olduğunu yazıyor zaten.canin çekiyorsa ölçülü şekilde ye bence 👍😁 şimdiden afiyet olsun
Dcle0021 likapalar1 bende yiyiyorum walla hele diyarbakırlı biri olarak ama ölçülü yemek daha iyi herşeyin fazlası zarar ye bence
Ftmtrk likapalar1 ben 2 kez yedim ama pisirmedim kendim ve elimi kendime sürmedim yemekten değil de kendini elleyince leke oluyor diye biliyorum
Dcle0021 Ftmtrk ben kendim doğradım kendim pişirip yedim ablam da 4 çocuğu var hepsinde de yedi de pisirdide dokundu da hiç bişi olmadı ben inanmıyorum açıkçası
Ftmtrk Dcle0021 ben de pek öyle şeylere takılmam da benim eşim çok takıntılı yerken bile elimi kolumu tuttu bacağımı kaşıdım diye kıyamet koptu 😂😂
Dcle0021 Ftmtrk bende bian önce zamanı gelse de doğursam diyorum allah günah yazmasın ama çok zor yaa