Burcuoztrkk şöyle düşün me kadar acı çekersen çek sonu güzel olacak. Ve kucağına aldığında herşeyi unutacaksın. En fazla bir gün acı çekeceksin. Geçip gidecek o acınında sonu var öyle düşün. Ben hep öyle diyorum Ya bugüne kadar hiç mi acı sancı çekmedim hepsi geçti gitti oda geçecek ve bebeğimi kucağıma alacağım aklıma bile gelmeyecek o acı