2 defa yapıldı .Dar olduğu kemik yapımın normal doğuma asla uygun olmadığı söylendi.Sezeryan oldum.Şimdi 2.de sezeryan olacak inş.Ama eşim bunu bari normal doğur diyor.Bu yüzden çok üzülüyorum yarım hissediyorum sözlerinden dolayı..önemli olan bebeği kucağımıza almamız sağlıkla .Ne şekilde çıktığı değil