lkayRazgatLolu Burcumm yok normal gebelik değerleride böyle oluyor ama dediğim gbi ikizde olabilir ilk baktığında başka kese görmedi mi? Belki gördüysede yinede söylememiştir bazı doktor emin olmadan söylemiyor
lkayRazgatLolu LittleMan valla bnmkide hep ilk muayeneden beri bende gelicem diye tutturmuştu. Bende çok sinir olmuştum onun yanında nası çatala çıkayım ilk keseyi görücem ilk kalbi duyucam onun yanında nası ağlayalım die eşimle konuştum tmm ben konuşurum dedi gelmedi. Bazen sadece kendilerini düşünüyorlar malesef 😞
Emine55 lkayRazgatLolu canım biliyorum öyle hesapladığını Benin’im hesabım öyle ama bazıları doktorun hesabın1 hafta geriden yazmışlar onu anlamadım
lkayRazgatLolu Emine55 yok onu ultrosan sanırım gelişimine göre kendi ayarlıyor. Bazı bebekler bi hafta geriden yada ileriden geliyor ya ona göre.
Dsa lkayRazgatLolu çok ğzüldüm Allah diğer bebeğinize sağlık versin uzun ömür versin. Kaç haftalıkken oldu sonlandırmak zorunda kaldılar.
lkayRazgatLolu Dsa 7. Hafta kese baya bi büyümüştü. Bidahaki hafta kanamayla attım. Ama çok korkmuştum diğer bebeğimede bişeyy oldu diye😞
Dsa Bende 13+7 oldum. Bulantılarım geçti şükür. Bugün sadece yemek hazırladığım halde yorgunluktan ölücek gibi hissediyorum 😩 Birgünde iyiyim birgünde böyle halsiz. Bir kızım bir oğlum olacak inşallah 🙏
Dsa lkayRazgatLolu Allah korumuş 🙏 Şuan kaç haftalıksınız? Sağlıklı olun ikinizde tevekkül edin vardır bir hayır demekten başka çare kalmıyor maalesef
lkayRazgatLolu Dsa bende bi kız bi erkek hissediyordum hep🤗 Allah benimle kalan bebeğime sağlık versin. Şuan 9. Haftadayız🤗
Busra1 lkayRazgatLolu gizemumayy ben dogumda almıstım cok emin degilim vereceklerini pek sanmıyorum ama yinede sorun isterseniz
lkayRazgatLolu Burcumm bazısı söylemez emin olmadan ilerleyen haftalarda tam net belli olur🤗 hakkında hayırlısı