QOH yahu siz ne dediğinizin farkında değilsiniz sanırım. Ayette bebeğinizi 2 yıl emzirin yazıyor. Gebe kalmayın yazmıyor. Bunu da belirtmem gerekmiyor gerçi ama ben hala bebeğimi emziriyorum. Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum. Biz istedik diye mi evlat sahibi olduk. Allah nasip etmezse bin kere korumasız ilişkiye gir yine olmaz. Tekrar altını çizerek söylüyorum. Evlat nimettir ve Allah nasip ettiyse vardır bir bildiği. Sevgilerle 🌺