Qnne123 Kızlar aşırı sancim var sırtım belim kaşıklarım deişik şekilde vuruyo tarif edemiyorum ne yapsam gecmiyo ama ne nisan ne şu geldi napsam gelir veya gelmeden doğum başlar mi
Siibeell Qnne123 başlar tabiki, herkeste su yada nişan gelcek diye bişey yok gelmeden de dogurabilirsiniz
Morvy Qnne123 bende gece 2 den beri aynı durumdayım çok sancım var belime kalçama vuruyor ama bugün nstye bağlandım hiç sancım çıkmadı çok garip bir şekilde