Hep aklıma takılıyor benim gibi olan varmı bilmiyorum 8 yaşında bir kızım var 1 yıl önce kardeş düşündük üst üste 2 kere kalbi durdu kürtaj oldum. Herşeyime baktırdım tiroidlerim var kan pıhtılaşması herşey ama eşimde birşeye bakılmadı.şimdi hamileyim tekrardan 5 aylık ve hep iğne kullandım pıhtılaşma olmamasına ragmen tedbir amaçlı. Ve 2. Kızım olucak. Ve aklımda hep şu soru erkek bebekleriminmi kalbi durdu. Eşimde hiçbirşeye baktırmadık.bi profesöre yazdım eşinin spermindeki erkeği belirleyen y kromozomuna bakılması gerekir dedi. Ama hamileyim çok şükür kızım olucak kayıplarım hep aklımda psikolojik olarak çok etkilendim.belkide oğlumda olcaktı düşünmekten kafayı yicem eşime kızıyorum bazen belkide nu iğneleri boşa kullanıyorum boşuna iğne yapıyorum çok zor ilerledikçe. Belkide düşüklerimin sebebi eşimden kaynaklıydı.çünkü iki cocugumda kız erkeklerde sorun vardı belki. Şimdiden sonra baktırmanınfa bi anlamı yok zaten .Allaha şükrediyorum 2 kızım olcak. Ama kayıplarım oldugu içinde hep aklımın bi köşesinde neden böyle oldu diye