Bat 31 i az akşamdan beri midemdem gırtlağıma kadar birşey çıkıyor afedersiniz geğirsem çıkacak ve rahatlayacağım ama yok sabaha kadar uyumadım sabah da içimde birşey sanki göğüs kafesimi alttan ittiriyor öyle bir ağrı yanma gibi birşey var az önce tansiyonumu ölçtüm 10/4. Acaba böyle saçma sapan belirtiler yaşayan var mı yoksa başka bir şeyim mi var