Kızlarrr 18.08 de kan verdiğimde 1030 cıkmıstı değerim. Dün verdim 17.345 olmuss 5 haftalık mı 6 haftalık mı oluyorr tahmini . Geçen hafta doktor cok küçük daha demişti net bısey söylemedı. Zaten su içip gördük keseyi Yarın bıdaha gidicem haftaya gel dedi ama çok heyecanlıyım 🙏🏻 Rabbim herkesin çocuğunu sağlıkla almak nasip etsin kucağına. Son regl tarihim 11 temmuz bu arada ona göre 6+4 görünüyorum.