Kızlar normal istiyordum ama yarın sabah kendi ve doktorumun tercihiyle sezeryana giricem dua edin bana 🙏 nst de kalple ilgili bi ritim farklılığı vardı o yüzdem riske atmak istemedim.Son an bile değişebiliyor kendinizi şartlamayın miniklerimiz nasıl gelmek isterlerse öyle geliyorlar ❤️ Yarın kendime geldiğimde ilk işim bebeğimle kavuşmak sonrada sizlere hikayemi yazmak olcak sevgiler 💋