Kızlar merhaba 40+3 normal doğum beklerken bir anda sezeryana dönüş yaptık. Siğillerim varmış et beni diye umursamamıştım. Riskli bir durummuş bebeğe bulaşır diye normal doğumu beklemeden bugün yatışım yapıldı sezeryana gircem. Dualarınızı bekliyorum. Siğil et beni vs. Sakın ihmal etmeyin kızlar.