Balarisi23 Biogaia akşam 17:00 -18:00 arası 5 damla verdim. Yanında metsil kullanmıştım birde. Bizim gaz değil de kabızlık sıkıntımız olmuştu. Masaj yapmanızı tavsiye ederim. Aşıdan sonra gaz sıkıntımız olduğunda çok ile yaramıştı. Ama sancılı olduğu zamanlarda değil sakinken. Ellerini kollarını hareket ettirin bolca. Ben duştan sonra zeytin yağı ile yapıyordum gğn içerisinde de bir kaç kere daha yapıyordum kıyafeti üstünden ellerimi ovuşturup karnında biraz bekletiyordum. Eşim derdi annesi hareketlerden yaptırsana rahatlıyor diye
benim ikisini aynı anda yapıyordum benim de eklediğim bazı şeyler vardı tabi