ebruzb Fatmaaozsy evet ve maalesef her baş ağrı sonucum gün boyu yatana kadar kusmayla hüsran oluyor karanlık ve sessiz bir oda da dinlenmeye çalışın
Leylayz Fatmaaozsy bende de oluyordu arada ve dört beş gün aralıksız devam ediyordu şuan 11+4 oldum şimdilik yok tabi ama bazen başlıyor bol Su içmeye ve uyumaya çalışıyorum
Fatmaaozsy ebruzb doktorum parol kullanabilirsin dedi ama bende direnenlerdenim endişeleniyorum onun için kullanmayı tercih etmedim