Gzmm14 Hasel0503 31. Haftada 1900 gramdık bizde. Aşırı hareketli artık ve bu beni çoook mutlu ediyor. Son hazırlıkları yapıyoruz artık. Sağlıklıca kucağımıza alalım inşallah ☺️
a_burcu_bur Hasel0503 benimm kontrol 30 ağustosta. Merak ediyorum ne dicek Doktorum. Siz normalde ayda bir mi gidiyorsunuz kontrole. Sonraki kontrol için ne dedi.
Arslanlar_7 Gzmm14 şuan 8 haftalık hamileyim 31. Haftaya nasıl gelirim bilmiyorum zor geçiyor. Bir an önce sağlıkla doğsun istiyorum zaman geçmiyor
Gulsah616161 32.hafta yarın 33. Haftaya gireceğiz 2200 gram 9 gündür hastanedeyim ☹️☹️ cok bunaldım kasılmalar başladı sancı cıkıyor nst de yatırdı beni doktor ☹️☹️
Hasel0503 Gulsah616161 ben nstye baglanmadim daha hiç. Galiba herhangi bir şikayetim olmadigi icin doktorum soylemedi☺️Rabbim yardimciniz olsun
Melegimolsun Gulsah616161 32+1 olduk pembe kırmızı akıntı oldu ebe baktı sancı açıklık yok bir gün önce suyum gelmişti suphesiyle acile geldim açıklık ve sancı yoktu
Hasel0503 a_burcu_bur benim doktorum bisi demedi bi sonraki kontrol icin evet ayda bir gidiyorum normalde. Bundan sonra rahatsızlığım olmazsa 3 hafta yada 4 haftaya yakin süreçte giderim
a_burcu_bur Hasel0503 Ben 32den sonra 34-36 diye iki haftaya mı düşürürler acaba diyodum da demek ki 36dan sonra 38-39 şeklinde gidebilir 🤷🏻♀️
Gulsah616161 Hasel0503 benim kasılmalar vardı ondan erken baglandım. Gerek duymadan bakmıyor doktor canım
Gulsah616161 Melegimolsun dönem dönem olabiliyor kan akıntı. ben 12.haftsdan beri kanamadan yatıyorum hemde aktif kırmızı kanama.
Hldsltn Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun bu sıcaklar zaten cehennem azabı gibi birde koca karınlarla sıkıntı çeken annelere içi sorada bize yardım et Allahım elimden başka bişey gelmiyor sadece dua ediyorum
Gzmm14 Arslanlar_7 Öğrendiğimde 5 haftalıktı zaman nasıl geçti inanın hiç anlamadım. Şu an eşimle hala daha şoklar içerisindeyiz son 2 ay kaldı inanamıyoruz diye. Sağlıklı olsunlarda gerçekten zaman çok hızlı geçiyor 🙏🏻
Hasel0503 a_burcu_bur kimi doktor gelsinde ücret alalim derdinde oluyo benim doktorum oyle degil ben kendim ayda bir gidiyorum hamileligim rahat geçiyor cok şükür bu haftalardan sonra anlık rahatsizligim olmazsa gitmeyi düşünmüyorum zaten cok gidip gelmekde bana gore degil
a_burcu_bur Hasel0503 bildiğimden değil, duyduğum kadarıyla son haftalarda 2 haftada bir hatta haftada bir çağrılıyo. Her doktora göre değişir tabiki ben de ayda bir gidiyorum, pzt 32de gidicem bakalım ne zaman çağırıcak sonrakine ☺️