SeyranKor merhaba geçmiş olsun gözünüz çok yorulunca mı oluyor acaba benim de oluyordu böyle ama hamilelik yoktu o zamanlar. Doktora gittim astigmat başlangıcı dedi çok düşük numara gözlük verdi gözüm çok yorulunca sol gözüm bulanıyor ve baş ağrısı yapıyor benim de gözlük takınca geçiyor. İnşallah bir problem yoktur. Çok yormamaya çalışın gözünüzü.