Merhaba, ilk hamileliğim yarın 40 haftam doluyor. sabah 9 da nişanım geldi ve ishal oldum. Yarım saat 15 dk 1 saat gibi aralıklarla sancılarım oluyor. Çoğunlukla yarım saat. Doğum ne zamn gerçekleşir bundan sonra beni neler bekliyor önerilerinizi paylaşır mısınız? Devlet hastanesinde doğum yapacağım normal. Birazdan kendi doktoruma yine bir gidip görünmek istiyorum