Ilkalp1 amin inşallah 🤲 çok teşekkür ederim. Evet ilk dogumumda yırtık çok fazlaydı dikisi o esnada yapamayip ameliyata girdim bebeğimi kucağıma alamadan. İkinci dogumumda ebemiz çok güzel planlı bir doğum gerceklestirdi beni çok güzel yönlendirdi. Kolu biraz yirtmis yine eski ameliyat yerim çok sertmis yine iç dikisim oldu ama az