Aysenur3 Arkadaslar 35.haftamdayim 2 3 gunden beri ishal oldum her wc de çıkmıyorum ama gunluk 3 4 kez cikiyorum.ustelik kilo kaybida olmaya basladi.Halsizligim yok.sadece ishal.boyle olanlar var mi son haftalarinda
tcasl Aysenur3 bende de var 35 haftalığım bende halsizlik de var ama hamileliğin başından beri var halsizlik
h_icran_ Aysenur3 bu gün bir yazıda okudum doğum belirtileri içerisinde ishal de yer alıyormuş, doğum başladığında kaslarda gevşeme başlıyormuş. Bir doktor muayenesi olmanızı tavsiye ederim
Ebru-evlek Aysenur3 ben yaklaşık 3 haftadır ishalim günde 3-4 kere cıkıyorum 35 haftalık ikiz gebeyim doğum belirtisi olur dediler ama maşallah daha dogumla ilgili bıseyımız yok sanırım aldıgım vitaminlerden diye düşünüyorum dogumumuza ıkı hafta var
Aysenur3 tcasl Yani halsizlik bende pazartesi vardi.uykusuzluk felan tahlilde yaptirmistim birsey yok hersey yolunda.sonradan ishal basladi sizin kac gündür
tcasl Aysenur3 benimde 10 gündür felan uykusuzlukta dediğiniz gibi başladı ama son zamanlara bağlıyorum artık onu başka bi nedenden acile gittim butun kanlara idrara bakıldı bi sıkıntı yok
Aysenur3 tcasl Doktora gittiniz mi yada sordunuz mu doktorunuza peki 10 gun fazlaymis.benim karin agrimda oluyor
tcasl Aysenur3 normal karın ağrısını sormayı unuttum ama karnım sertlesiyo ve iğneler batiyo felan dedim normal bu haftalarda dedi bende bağırsaklar sıkıştığı için olabilir diye düşündüm
Aysenur3 Ebru-evlek Benimde 2 bucuk 3 hafta var.baska belirti de yok.doktoruma mesaj attim bana gaita testi ver dedi devam ederse.suanlik iyi gibiyim ama bilmiyorjm dogum yaklastikca olabilir diye fazla takmiyorum