Merhaba kızlar 28+1 deyim hergün spor yapıyorum bol bol kremler yağlar kullanıyorum ama dün karnımın sağ tarafında bir acı belirdi karnım içten yırtılırmış gibi yatınca geçiyor ama ayağa kalkınca acı başlıyor ağrı değil ama acı Çocuk gayet hareketli onluk bir sıkıntı yok . Bunu yaşayan varmı ?