Veralynn Selamlar. Ben devlet hastanesine gidiyorum. Önceki doğum sezeryan olduğu için zorunlu sezeryan olacak yine. Haftaya kontrolüm var. 36+2 olacak o gün. Gün verir mi diye meraklandım. Özeller erken veriyor ama devlette süreç nasıl bilmiyorum..
Minel321 Veralynn devlet hastanesini bilmiyorum ama bende haftaya persembe 36+4 olcam doktorum o gün gel gün vereyim dedi , belki sizede verir
Veralynn Kbra_em Bizim burada hep bir gün kala söylediklerine şahit oldum 🤦♀️ gidince sorayım bakayım inşallah verirde ona göre ayarlarım bende kendimi