Melekss44 Kızlar geceden beri gaz sancısı gibi sancı çekiyorum ve kabızlığa bağlı olabilir diye düşünüyorum rahime yakın olmayacak şekilde sıcak su torbasına oturmam sıkıntı yaratır mı acaba?
Fatmaens34 Melekss44 bide karnın çok çıkmadıysa yatarak bacaklarını karnına doğru çek bırak o sırada da çıkarmaya çalış Bende hep işe yarıyor 😂
Fatmaens34 Melekss44 üşütmüşsündür büyük ihtimalle havalar soğuyor yavaştan bide cam açık uyuyoruz sıcak diye ama gece gelio vuruyır soğuk