Kizce1_ Kızlar dürüm çiğköfte yiyebiliyor muyuz ya çok canım istiyor ama çiğ yemek iyi değil diye cesaret edemiyorum . Aslında bulgurdan yapıyolar et olmuyo bildiğim kadarıyla onlarda
Hilal-95 Kizce1_ içinde et yokmuş ben baya araştırdım hatta buraya gıda mühendisi bi arkadaşda cevap vermıştı bana içinde et yok diye bende sorarak alıyorum çok abartmadan yiyorum 🙊🤗
Hacer188 Kizce1_ ben iki dürüm birden yiyorum canım çok çekiyo dayanamiyom ama ceremesinide çekiyorum karın ağrısı yapiyo çok yiyince 🥰
PrensesFiona Kizce1_ etsiz olandan yedim canım çektikçe hala yiyorum. Çok şükür bi sıkıntı olmadı. Güvendiğin temiz bir yerden alabilirsin. Ben içine yeşillik domates koydurmuyorum. Kendim evde sirkeli suyla yıkıyıp koyuyorum.
Elifiye Kizce1_ ilk hamileligimde yememeye gayret gösterdim ama şimdi ikinci hamileligim ayda bir yiyorum insan ilkinde daha tedirgin ve bazende gereksiz kısıtlamalar yapıyor kendine bence
yaren-1 Bende bu soruyu kendime 100 kez sormuşumdur ve canım hiç bu kadar çiğköfte istememişti hamileliğin ilk haftalarında aşırı istiyordum ve yedim etsiz olanını abartmayacak şekilde içine de bol yeşillik ekletmiştim 😇
Pirayeada Hacer188 evet ben kendim evde yapıyorum dışarıda güvenmediğim için karnım ağrıyor çok yiyince
Renesme Kizce1_ Neden kendinizi bu kadar kısıtlıyorsunuz? Hergün yediğimiz paketli gıdalar çok mu masum. Hele ki canınız bu kadar çekmişken kendinize eziyet etmeye ne meraklısınız ya
Handan_65 Kizce1_ Ayyy ben dağa demin yedim hemde aşkla çok özlemiştim etsiz sıkıntı olmuyor ama mideye dikkat etmek lazım çiğ köftenin üzerine eksi seyler yemeyin He bide aç karnina yemeyin sonra mide kötü oluyir
MinikMucizeninAnnesi Etsiz yersin bulgur zaten bişey değil ki,etli yeme önemli olan o😂 Bende haftada ½ mutlaka yerim çok seviyorum😂
gamzosgamzos Kizce1_ kızıma hamileyken abartısız en az 20 kere yemisimdir 😀😀 yeri geliyordu 2 gunde bir yiyiyordum simdi daha 6+1 hamileyim tiksiniyorum 😀
Zu_leyha Kizce1_ hamileligmi ogrendiğim ilk günlerde gece yarisi canım cekmisti yemiştim😀gerçi ne canim cekse yedim yok sagliksiz bilmem ne demedim amann abartmadan yenmediği sürece hicbisey zarar vermez kafasindayim😀