Arkadaşlar 7 haftalık gebeyim hiç acikmiyorim iştahım olmuyo fazda susamiyorum canım hiç bsey cekmiyo zorla yiyorum veya yiyemiyorum ve mide bulandim 3 4 kere çok çok oldu çok kusma olmadı şuan bulantım olmuyo diyebilirim normal midir acaba çünkü Benim ikinci gebeliğim şuan ilk gebeliğim böyle değil bulantım olurdu iştahım olurdu normal mi sizce 🙄