AseLenaMom Merhaba kızlar . El ve ayaklarınızda şişlik oldu mu sizinde , ellerim ve ayaklarım patlayacak gibi hissediyorum ya çok canım yanıyo 🥺🥺 Bir önerisi olan var mı acabaaaa
beyza1234 AseLenaMom kaç haftalıksınız son zamanda herkesin oluyor tuzu kesin bol su yürüyüş duş masaj
anneyim_33 AseLenaMom benimkiler de şiş 🥺 tuzsus ye diyor herkez suyu bol iç diyolar suyu çok içmeye çalışıyorum ama.ayni.yinede🤷varsa önerisi olan bende bakım bi
gokcekocyigit07 Kaç haftalık? Hamilelikte zaman zaman ödem oluyor, hareketsiz kalmayın, bol su, düzenli yürüyüş, tuzu azaltın hatta hiç kullanmayın, otururken ayaklarınızın altına yastık koyup yükseltin, tabi ki doktorunuza da danışın 😉
AseLenaMom gokcekocyigit07 34.haftamı dolduruyorum 🥺 hepsini yapıyorum ama sanırım sıvı kaçağı var vücudumda
AseLenaMom beyza1234 34.haftamı dolduruyorum . Yürüyorum ama benim site en yukarıda bundan dolayı yokuş benimki yoruyor 2 güne 1 iniyorum etrafı turluyorum ama bu şekildeyim
AseLenaMom anneyim_33 Tuzsuz yiyorum , yürüyorum ödem oluşmaması için elimden geleni yapıyorum ama yine var bu vücutta sıvı kaçağı olduğu zaman meydana geliyormuş şişlik
AseLenaMom gokcekocyigit07 Sordum ona normal demişti ama arttı randevu günüme az kaldı beni rahatsız ettiğini bu durumun söyleyeceğim