Durununannesi46 An itibariyle 9+4 haftalığız. 56yla hamile kaldım şu an 58-59lara çıktı kilom. Hiçbir pantolonum olmuyor artık nerdeyse. Karnımı sıkıyorlar giyince 😞 normal mi bu şişlik?? Bu kadar erkenden göbek çıkar mı şaştım kaldım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
mcansu Hacer188 zaten daha kilo artışı için çok küçük. ☺️ Erken haftalarda gaz ve adet olmadığın için olan bir şişkinlik oluyor kilodan ziyade ama kilo artışı bebekten dolayı sonralarda olur.