Kızlar bebek hareketlerini çok hafif hissederken karnımın sağında ortasında solunda hissederdim son 2 haftadır hareketlerini tekmelerini çok daha net iyi hissediyorum 29 haftalık olduk bugün ama 2 haftadır hep sol tarafımda yani hiç sağ da ortada değil gece yatıyorum çok tekmeliyor sol tarafımda birde rahimde perde var acaba o mu hareketlerini kısıtlıyor anlamadım. Birde doktor sol tarafına yat geceleri dedi ama soluma yatınca inanılmaz tekmeler atıyor hiç sağ tarafa geçmiyor yani anlamadım gerçekten