Nebos oh benimde içimi rahatlattınız vallahi. Bana da 36′da sizle aynı şeyleri söylemişti doktor 2 hafta ileri baş-karın, kilosu da haliyle çok çıkmıştı. Demekki ultrason cihazlarına güvenmiyoruz 💁🏼♀️ MaşaAllah sizin bebişte gayet güzel kiloda doğmuş 😁