12345_123 sevgili gebeler tetenoz aşısı oldum covıt aşısda olacam hemen olabılırmıyım yoksa ara vermem gerekir mi acaba bilginiz varmı
UmayGul 12345_123 en az iki hafta ara dedi bana saglik ocagindaki ebe hatta uc hafta olsun garanti olsun dedi
iremcannn1907 12345_123 elbette ara vermelisin. Ben önce covid aşısı oldum 2 hafta sonra tetenoz oldum.
kirpapatyasiii 12345_123 ben tetenoz olmamıştım önceden oldum diye meğer yanlış biliyormuşum 5 doz tamamlayınca uzun süre koruyormuş ben tek doz olmuştum geçen doktoruma görüştüm hem covit hem tetenoz olmamı söyledi ama vakit yetmediği için öncelik covit asisina verdik 30 haftamdaydim çünkü doktorum her aşının arasının 1 ay olması gerek dedi vakit yetmediği için covit olma olasılığı da daha yüksek olduğu için covit aşısı oldum iki aşı arası 1 ay olmalıymış
Duyguckrky kirpapatyasiii 30uncu haftanizdami oldunuz aşıyı hangisini oldunuz bende 36ya giricem pazartesi olucam aşı ama bilemedim
BsraAktr Ben de sağlık çalışanıyım, çalıştığım kurumda ki hastalara da tavsiyemiz covid aşısı ve tetanoz aşısı arasında en az 20 gün bırakılması yönünde 🙏
ayse-52 BsraAktr merhaba ben covidim ve bugün 12.gun hiç bir belirtim kalmamasına rağmen dün tekrar test verdim ve pozitifiiim.benimde tetenoz aşı zamanım geldi salı günü karantinam bitiyor yaptırmalimiyim bu şartlar da sizce ?
Burcu4135 12345_123 15 gün sonra olabilirsiniz. Bana öyle dedi hemsireler. Zaten tetanoz oldum derseniz 14 gün sonra gelin diyorlar.
lentil 12345_123 zararı derken ilk gün iki kolumda ağrıdığı için yatarken zorlandım sadece. Zaten sonraki gün tetanozun ağrısı geçmişti daha iyiydim
kirpapatyasiii Duyguckrky evet 30 da oldum canım biontech olmamı istedi doktorum 34 de haftaya ikinci dozu olacağım 🤗
Duyguckrky kirpapatyasiii hayırlısı bakalım bende pazartesi olacağım ilkini doğuma tam 30 gün var eğer bı aksilik olmazsa ikinciyide olurum bebiş erken gelmezse gelirse doğum sonrası artık 😁🤗
kirpapatyasiii Duyguckrky hakkınızda hayırlısı olsun şifa olsun inşallah 🤗 aslında güzel zamana da denk gelmiş doğum sonrası da olabilirsiniz ikinci doz genelde ateş falan yapıyor ya bende ondan korkuyorum inşallah yapmaz 🤗
BsraAktr ayse-52 bence karantina süreciniz bittiğinde yaptırmanızda bir sakınca yoktur diye düşünüyorum