Zeynep30 İkili tarama testinin sonucunu aldım bugün sonucum yüzde ellinin üzerinde çıkmış doktorum başka hastaneye sevk etti kan alınıyormuş oradan tekrar bakılabiliyormuş içinizde böyle bişeyle karşılaşan var mı