Kubraylmaz50 Kızlar selamın aleyküm 🌼 5 haftalık hamileyim doktora gittim kese boştu 2 hafta sonraya randevu aldım gel dedi kalp atışını duyarız dedi kesenin boş gözükmesi normal bir durum mu biraz korkum varda ilk hamileliğim****
Nesossssss Kubraylmaz50 daha çok küçük olduğu için görememiş olabilir bol bol dua et. İki hafta sonra belli olur inşallah 🤲
nazli312 Kubraylmaz50 Tabi normal, henüz çok küçük olduğu için bu haftada ultrasonda görülemiyor kesenin için. Ben de 4 haftalıkken gitmiştim keseyi görmüştük, 6 haftada da kalp atışı duyduk. İnşallah bir an önce dinlersiniz 😍
Nesossssss Kubraylmaz50 hiç korkma herşey Allah’tan eğer kese boşsa da hiç üzülme çünkü problemli olacak hücreleri vücut kabul etmiyor doğal bir seleksiyon gibi düşün yani eğer bebek yoksa bil ki olsaydı engelli olurdu. Aynı durumu yaşadım. O yüzden içini rahat tut ve hayırlısı olsun diye dua et. Rabbim her zaman sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲
Kubraylmaz50 nazli312 inşAllah 🙏 çok teşekkür ederim. Rabbim herkesin evladını kucağına sağlıkla huzurla almayı nasip etsin 🙏❤️
Mrv1007 Kubraylmaz50 benim de beşinci haftamda sadece kese görünmüştü🌸 6+2′de gittim bebiş oluşmaya başlamıştı derinden kalp atısı da geldi. 7+2′de tamamen net duyuldu kalp 🧡
Kubraylmaz50 Mrv1007 İçim rahatladı biraz netten araştıyordum yok kimyasal gebelik yok boş kese gebeliği iyice bozdu psikolojimi yahu 🤭🌼 Çok teşekkür ederim herkese 🥰🎈
Kubraylmaz50 Nesossssss Öyle canım Her şey Allahtan. Yine insanoğlu üzülüyor korkuyor bu tarz durumda ilk hamilelik heyecan var 🤭🥰 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.
Happykariner Kubraylmaz50 evet canım bende 7. Haftaya kadar kese bile görünmemişti olabiliyor böyle durumalr . zakın kendini üzüp strese sokma bol bol istirahat et
Kubraylmaz50 Happykariner tamamdır canım Allah razı olsun hepinizden ❤️🙏 rabbim sağlıkla mutlulukla huzurla kucağına almayı nasip etsin
Mikmikbuk Ay bende 5+1 deyim daha doktora gitmedim. Sen de son adetinden sonra kaçıncı günde gittin yani? Doktora gidip gözükmüyor demesin diye sabrediyorum. Haftaya kadar bekliyim diyorum ilk kontrole. Hayırlısı olsun hakkımızda canım benim
Kubraylmaz50 Mikmikbuk 5+3 te gittim ben canım sadece kese gözüktü. Amin inşAllah rabbim sağlıkla heppimize kucağımıza almayı nasip etsin ❤️🙏
Kubraylmaz50 Merve_0109 MaşAllah rabbim sağlıkla mutlulukla huzurla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️🙏
Kubraylmaz50 Meryemce92 Rabbim sağlıkla huzurla mutlulukla kucağına almayı nasip etsin İnşAllah canım❤️🙏