-Selma- Ayakta duramiyorum ayagimin ustune basamiyorum belim agriyor sol bacagimin ic kismi agriyor ben de kanamam vs olmadan doktora gitmek istemiyorum normal olabilir mi bebis agirlastigi icin flan
NurCeren00 -Selma- 30. Haftayı geride bıraktım. Söylediklerinin hepsini yaşıyorum. Hatta yataktan zor kalkıyorum ve sağa sola dönemiyorum. Bence artık normal. Giderek ağırlaşacağız
Bebegimicin1 -Selma- giderek ağırlaştogon için ve bebek aşagıya doğru baskı yaptıgı için öyle ağrıların olması normal 34 haftalıgım 29 dan beri öyle hissediyorum bazen ayaklarım tutmucakmgibi ayaga kalkamıyorum destek alıp kalkıyorum öyle fazla kilo falan almadım ama son zmaanlar yoruyo