Kızlar detaylı ultrason icin bu hafta randevu alacaktm doktor seminerde bidahaki hafta icin randevu olusturabiliriz dediler 3 eylüle verdiler randevuyu 23+6 oluyorum o günde hesaplamalarıma göre bi sıkıntı olur mu yani günü gecmis olur mu bakarlar degil mi ?