Laleser1 Kızlar merhaba hamilelikten önce lazere gidiyordum hamile olunca lazeri bırakmak zorunda kaldım lazer yaptırdığımdan jilet kullanmak istemiyorum tüy dökücü krem de zararlıymış bebek için ağda yaptırırken canım çok yanıyor kasılıyorum ne yapabilirim çok zor durumdayım fikir verin lütfen
Alyamelekeren Laleser1 canım aynı durum dayız cumarteside sezaryen doğumum var ben jilet kullaniyorum
1987gokce Laleser1 canım tüylerin az ise burun kılı kesme makineleri var ucuz bişey onunla alabilirsin. Yani derinden almıyo ama üstten traslayabilirsin.
Serii Zaten hormonlardan dolayı tekrar kıllanıyoruz bende gittim keşke gitmeseydim diyorum Doğumdan sonra tekrar başlıcam
ZeynepKeke Laleser1 bende lazere gitmistim keske gtneseydim cıktı tekrar doğumdan sonra tekrar gidicem ama jiletle almak zorunda kalıyorum🙄
Ela61 Laleser1 boşa gitmez lazer zaten lazerden önce jilet kullanılıyor, doğumdan sonra hemen başlarsınız yine eskiye dönersiniz
oykuannesi Laleser1 eldiven kolay oluyo bende lazere gittim kökleri zayıfladıgı için acımıyo denemeni tavsiye ederim
Pinkmom Laleser1 Venüs sabun başlıklı jilet çok güzel tavsiye ederim asla tahriş yapmıor pammıkk gibi oluosun.Başka çaren yok dene😂
Betus93 Laleser1 lazerden sonra ne var jilet kullanmada ki?? Bende lazer yaptim. Suan jilet kullaniyorum heryerime hemde karnimin ustune kadar