Alka çok şükür her şey yolunda . Doktor sen siskosun ama dedi bebisi zor görüyormuş😁😁
Araştırmaya gittim bebisimi göremedim. Eşimi de almadılar uyuz herifler. Baştan sağma on dk bakıp yolladılar. İkili üçlü tarama yaptırmadım diye cahil muamelesi gördüm resmen. Amniyondan sıvı alacaz genetiğe bakacaz dedi. İzin vermedim. İmza aldılar yolladılar. Hayallerim yerle bir oldu 🤦