Ela532 valla gecmıyo canım onu solım de sadece bıraz agrın dınıyo acı agrı sancı hepsı oluyo valla ne yalan sölim gaz sancısının 10 katını dusun canım bıde adet ol dıye o agrılı karnınanarada gelıp bastırıyolar 2 gun cok yandı kesılen yer zaten yana yatamıyon 1 hafta bebegımı daha yenı yenı bakıyorum dusun eger bakan insanın varsa sezeryan ol canım yoksa tek başına mumkun degık benım gozum bebegı gormedı bıle agrıdan kucagıma alamadım