Eger henuz besik almayan varsa makul bi fiyata besigimizi vermek istiyorum 1 sene oldu alali ama oglum yatmadi hamakda uyuyor hic kullanamadık bos odamizda duruyordu simdi ogluma oda yapicam yepyeni atmaya kiyamiyorum isteyen olursa eger foto atarim standart beyaz mobilya beşik