aybsr Tam 36 hafta doldu doktor tosbamın kilosuna 3400 civarı dedi kendi de şaşırdı sanki şeker falan var mı dedi yok dedim ama siz de durumlar nasıl 🙄
Aslhn12 aybsr maşallaahh 🌷🌷🌷🌷 valla biz 20 haftada gitmiştik 378 gramdı 😅😅 canım ne yedin bebeğin kilo alması için ❤️
Fatos_teke46 aybsr biz 36 haftalığız dün kontrolumde 2500 olduğunu söyledi Canm çok sıkkın dünden beri az diye acaba ne yediniz maşallah 🥺
eylusko aybsr sizinki biraz tombul masallah . benimde 36+0 da 2990 yani 3000 gramdı. kafası felan da büyük sezeryan olacağım 38. hafta da 11 gün kaldı 😊💜
Havvanure aybsr Oy maşallah maşallah 🧿 Benim ninnoşta 34 haftada 2250ydi yarın 36 olcaz bakalım ne durumda
aybsr Aslhn12 oy minnak çabucak büyüyorlar 🥰 ben de anlamadım ki bu aralar iştahlıyım ama hep aynı saatler de öğün yapıyorum protein ağırlıklı besleniyorum kaşar duymuştum kilo yapar diye onu yedim bir de karpuz çok yedim 😂
aybsr Fatos_teke46 çok da az değilmiş canım büyür o daha inşallah bizimki önden gidiyormuş 2 hafta protein ağırlıklı beslendim 😉
Zehraah Fatos_teke46 neden canin skkn ki ben de 35 haftaligim 2 500 kilo kadar var dedi doguma karar 3 kilo olur insllah saglikli olduktan sonra kilonun önemo yok nasil olsa dogdugunda sütünle büyuyecek
bykarakan Fatos_teke46 36+1 de doğum yaptım 2 gün önce kızımda 2500 doğdu ama eşinde yaşlanma vardı yaklaşık 3 haftadır kilo alamıyordu hatta son 1 hafta hiiç almamıştı hemen sezeryan oldum şükür küveze girmedi
mercanmeb Fatos_teke46 üzülmeyin çok kilolu olması sağlıklı olduğu anlamına gelmez. Benim bebeğim de 29.hagtada 1780 gramdı. Şimdi 30.hafta 1900 olmuştur. Ben çok üzülüyorum bu kadar fazla olmasına. Doktor şekerden etkileniyor gibi dedi. Çok tedirginim
Fatos_teke46 aybsr bir türlü yemek yiyemiyorm meyve bile zor yer oldum inşallah bizim bebişde hemen kilo alır 🙏🏻
aybsr Fatos_teke46 inşallah et falan çok yiyemiyorsan bile kaşarlı tost falan ye ben de başlar da çok kötüydüm ne yesem çıkarıyordum sonlara doğru baya iştahım arttı bazen yemek bitiyor doymadım ben diyorum içimde obur bir bebe var sanırım 😁
aybsr eylusko Allah kolaylık versin biz de sezeryan olacağız 2 hafta sonra bu gidişle normal zor olacakmış zaten 😅
bebegimin-kokusu21 aybsr Ben de dün kontroldeydim 36 haftadayiz bana da 3400 dedi aynı şekilde sordu şeker var mi diye yok dedim o zaman sorun yok iri olacaktır dedi benim de aklıma takılmışti tevafuk oldu😊
ebaliesen aybsr bende 36 haftalık hamileyim ve kızım 3500 gram, doktorumuz normal ve tombiş dedi her hangi bir sıkıntı olduğunu söylemedi. Yani normalmiş. Maşaallah diyelim 🧿🧿🧿
aybsr Esraali benim de 650 gram almış normal o zaman ben acaba cihaz mı yanlış ölçtü diye düşündüm bir an inanamadım 😅