Bekleyistebiranne 38+1 gebeyim daha zamanı var ztn ama hiç bir belirtim yok genelde akşamları ağrı giriyor sırtıma ve adet olucak gibi oluyorum ama onun dışında hiç bir şey yok 40. Haftaya kalsın istemiyorum neler yapsam doğuma hazırlık olur tavsiyeleriniz varmı 🥰
AsuuSaruhan Bekleyistebiranne Bende bugün tam 39 haftalık oldum. Hergün bugün doğurur muyum diye uyanıyorum valla 🤭 alttan hafif sancılarım oluyor ve bazen belim ağrıyor başka bir belirti yok 🤷🏻♀️
Deletedmom23234 Bekleyistebiranne Doktorum da güya demişti ki 39. Haftayı görmeden doğurursun gelmiyo yahu bu bebek içerde rahat galiba ☹️
Hiraa Bekleyistebiranne valla canım benımkı oyle olmadı erkek olmasına ragmen 36+5te geldi senınle aynı olacaktım bende ama erkenden gelsı Allahtan gelişimini tamamlamış bende dursun ıstedım ama durmadı valla ne kadar durursa o kadar ıyı 9 gundur uykuya hasretım bugunlerının keyfını cıkar suan bu yazıyı ayaklarımda sallayarak yazıyorum asla ama asla ayagımda sallamam alıştırmam dıyen ben caresızlıkten hersey de yapıyo ınsallah uysal bebişin olur 😍
Kuzucccum Bekleyistebiranne ben de 38+1 im sabah bel ağrım tuttu geçtiı sonra temzılk yapıyorum şuan kızımla 😂🥰
Bekleyistebiranne AsuuSaruhan bende aynı şekil acaba doğumu baslata bilecek bir şeyler varmı hurma fln yiyorum ama tık yok
Bekleyistebiranne Deletedmom23234 bu senenin bebisleri öyle galiba hiç doğum başlaması için yaptığınız bir şeyler var mı
AsuuSaruhan Bekleyistebiranne bende hurma yiyorum. Birde pilates topu aldım onda hareketler yapıyorum 1 haftadır tık yok
Deletedmom23234 Bekleyistebiranne Aslında 31. Haftadan beri doğum sancılarım var hatta serumla durdurdular hep ama gel gör ki doğmuyor şimdi de 😁😁😁
Hiraa Bekleyistebiranne neden yoktu erken doğum rıskım de yoktu canım ama 2 hafta önden gidiyodu doktor dedı hatta önden gıtmesı engel değil dedı ama 36+5te kalktım o sabah afedersın akıntım adet gıbı oldu sankı altıma yapıyom gıbı oldum doktora gıttın hemen bişe cıkmadı nstye sokalım dedı bı baktık dogum sancısı 180 yazıyo acıl sezeryaba alındım hemen şok yaşadım Allahtan 3250 gram dogdu yavrum dursa 4ü gececektı olsun saglıkla geldı ya 🙂