Beyzaec Kızlar 18 haftalık hamileyim az önce akıntının içinde bir iki nokta kadar kahverengilik vardı korkmalımıyım?
Aslhn12 Beyzaec canım bu işler yüzde elli yüzde elli. Yani yarı korkmalısın yarı korkmamalısın ama bana kalsa hemen acile git normal değil ❤️ İnsallah bir şey yoktur
Caglaluna Beyzaec stres yapmayın inşallah tüm bebekler iyidir 🤲🏻 Allah a emanetler 🌿 haber bekliyoruz sizden inşallah güzel şeyler duyarsınız
gokcekocyigit07 Gebelikte miktarı ne olursa olsun leke, kanama ihmal edilmemeli, lütfen doktora gidin.