Kizlar 28 haftalık hamileyim doktorum heran doğabilir demişti kuvezde kalacak sorum şu ilk bebeğimde erken doğdu ama başka hastaneye sevk edildi yoğun bakım için o zaman hiçbir ücret odemedik hemsirem dün eğer sevk olmazsa doğum yaptığın hastanenin yoğun bakımında kalırsa ücret alıyorlar demişti ne kadar doğru bilen var mı ben yenidoğan yoğun bakımda para almiyolar diye biliyordum eğer öyle bişey varsa ona göre hazırlayalım kendimizi ücret ödeyen oldu mu hiç ne kadar ödediniz mesela