miniksevdamm Ayy hadii inşaAallah 😊😊 Olur mu olur valla ama bende bel fıtığı var belim falan ağırmadığı için doktora soramadım bu zamana kadar şimdi gittiğimde doğum şekli belli olucak ya 36.haftada bakalım sorucam normal doğuma engel olurmu ıkınmada falan kasılıyormuş çünki internette gördüm ama yine bir danışıcam..Hep unutuyorum her yerden geri cevap geldiği için sen normal istiyordun dimi erkek mi birde cinsiyet kızmı