viildaaannn Benim bugun kontrolum var 14+6 yım şuan da ilk gebeliğim cok heyecanlıyım bana çikolata ve vişne suyu önerdi etrafımdaki insanlar bebek hareketli olurmuş siz hiç duydunuz mu acaba gösterir mi
kukiveannesi viildaaannn evet öyle diyorlar çoğu kişide işe yaramış ama ben ne yaotıysam kızım göstermemişti 😊
Kuzeymom viildaaannn ben ilk bebeğimi öyle öğrendim 18 haftaya kadar göstermedi bir arkadaşım söyledi bebeğim kabak gibi açtı 😂
Gizemin-minnakI @viildaaannn evet vişne suyu çikolata süt 😊 12. Haftada bunları yiyerek gittim. Oğluşum olcağını öğrendim .
Deletedmom_33 viildaaannn Bende bugün sabah muayene gittim 14+1. Hareket ettiğini göreyim diye çikolatalı süt içtim sade sol elini oynattı tembel uyuyor hep 🤣
Minnosannesi38 Pazartesi 12 haftalik olicak kontrolumuz var vişne suyu çikolata yiyip gitsem göster mi acaba
viildaaannn Minnosannesi38 bende işe yaramadı yarayanlar var birde sen dene belki işe yarar belli mi olur şans
Merve_0109 viildaaannn cinsiyetini öğreneceğim zaman doktorum git çikolata ye 15 dk sonra gel dedi öyle yaptım kızım olacağını öğrendik