Kızlar merhaba 29 haftalik gebeyim 21 haftalikken detayli ultrasonda bebegimin kalbinde parlaklik oldugu soylendi 3 mm.
Kalpte parlaklik dogum sendromu ile iliskili birseymis sanirim.
Çok üzülüyorum benle bu problemi yasiyan varmi acaba yaşıyıp dogum yapan varmı ?