vildankocc Bugun 37 haftalık oldum yanı 37 haftayı bıtırdım doktora gıttım sehır hastahanesıne ama gun vermedıler nezaman verırler acaba :( varmı ankara sehır hastahanesınde 37 haftalıkken gun alan
Selin12- vildankocc 39 haftalık kadar bekliyorlar gün vermek için normal şartlarda benim arkadaşım da öyle olmuştu 2.dogumunda istanbulda Ankara farklı mı bilmiyorum