Elcnbykckr Merhaba arkadaslar, dişimi cektirceğim icin antibiyotik içmem gerekicek. 23haftamdaym fakat içime de sinmiyor bebeğe zararı olursa diye korkuyorum
Ervan Elcnbykckr Benim dişim intaaplandi antibiyotik verdi ve doğumdan sonra gel işlem icin dedi. ben bir tane içtim ve tedirgin oldum içmedim korktum. Sonra intaapli olan dolgulu dişim kökten kırıldı düştü çerez yerken 😁 agrimiyo ohg bomboş oldu
Busesue Elcnbykckr ilk dişimi 20 haftalıktım cektirdim bi hafta antibiyotik kullandım simdi 31 haftayım bogazlarım sis diş agrısı cekiyorum yine antibiyotik maleaeff
Timur Aynen doktora sorun mutlaka bende sorup öle içmiştim bi sorun olmaz demişti ama sizde mutlaka danışın doktorunuza
Elcnbykckr Timur sordum diş doktoru da uygun gördüyse içebilirsin dedi agumentin yazmışlar eczacı da gebeler içebiliyor dedi ama ben tereddüt ettim
Elcnbykckr Ervan benim çürüdü içi oyuldu ve ağrı yapmaya epey basladı. Diş doktoru Doğuma kadar dayanamazsın bu dişle dedi
Busesue Elcnbykckr hiç duymadım dört igne vurdu bi rahatladım sorma simdi yine cürük yirmilik idare ediyom sarımsak falan
Elcnbykckr Busesue benim allahtan bitane çürük var 20liğin yanındaki azı sanırım o çürük insallah kurtulucam 1hafta sonra