Kucukmucize Kızlar o kadar kötüyüm ki.2 hafta öncede bu postu açtı idim kilosu geri geliyor diye düzelmiştik şimdi yine geriyiz. O kadar düzgün besleniyorum yiyorum ama yok yani ne yapabilirim fikir verir misin.Artık beynim durdu
Ysmmmnn Kucukmucize genetik olabilr yada plesantda sorun olabilir dokyorunuz başka bri bölüme yönlendirmedimi
Hilal-95 Kucukmucize plesanta da sorun olablırmı acaba direnç artışı yada çentik gibi renkli doppler ile bakılır belki doktorunuz yönlendirmedimi detaylı ultrason yaptırdınızmı
Akrepbebek Kucukmucize keçi boynuzu tüketme hamilelikte . Üzüm ya da dut pekmezi tüket. Her gün 1 yemwk kaşık pekmez ve 1 yemek kaşık tahini karıştır. Onu ekmeğine sürerek tüket ya da direk . Bunu dene kilo alımı düzene girer. Bide et tüket sürekli. Kilo alımı düzene girene kadar
Hilal-95 Kucukmucize genetik olabilir ozaman ya ama illaki dikkat ediyorsunuzdur yani inşallah düzelir kuzum hemencecik kilo alır muz ceviz felan diyolar ama ben pek sevmıyorum et ağırlıklı beslenıyorum direnç artısı var bende ilac vermedi şuanlık iyi gidiyor inşallah ilerdeki haftalarda olmaz
Esraali Kucukmucize alır ya da minyondur olabilir sıkıntı yapmayın 2500 olsa yeter saglıklı olsun toparlanır
Kucukmucize Esraali aynen oda olabilir genetikte olabilir bilmiyorum canım.Sağlıklı şükür ona dua ediyorum
Kucukmucize Hilal-95 yiyorum canım ceviz muz et ağırlıklı besleniyorum.Genetik olabilir inşallah canım.
[silindi] Canim benim dr hep geriden geliyor dedi boyu kilosu vallahi dr değiştirdim 2. Doktorum hersey yolunda dedi ilk gitmemde yarim saat her yer gösterdi gerilik yok kitap gibi çocuk dedi ben şuan ceviz muz pekmez yiyorum sürekli midem yanincada süt
Kucukmucize [silindi] gerilik bizde de yok kilosu az haftasına göre boyu uzun haftasından bide şükür her şeyi iyi ama kilo konusu sorun şu aralar
Mom726272 Kucukmucize bebe bisküvisi süt muz Bal yulaf ezmesi Kuru üzüm ceviz bunları robottan geçirip günde ½ bardak içersen faydası olur benim bebeğimde sıkıntı yok şükür ama faydasını görenleri okudum evde hepsini Bi arada bulabilirsem yapıcam bende gene 😅 bu 2. Gebeliğim ilkimde çokça ceviz süt muz tükettim aslında 35 haftalıkken gelişim geriliği oldu 40 haftalık doğdu 2950 gr dı