Doktora giderseniz çok iyi olur bu haftada yerleşme kanaması oluyor normalde eğer kesenin yanında kanama alanı ya da düşük riski varsa progesteron adli ilaç veriyor eğer kanama kahverengi ise yine benim bir aya yakın devam etmişti ama kırmızı renkte de parça düşüp düşüp düşmediği önemli endişelenmek için bebeğin kolay tutunabilmesi için bir an önce doktora giderseniz aciliyetine göre ya iğne ya ilacını verirler ihmal etmeyin