Sjsjsjsjsjs Bugun doktora gittim tam 7 haftalık hamileyim kalp atışlarını duyamıyorduk bugun çok az duyuldu doktor sağlıksız dedi 1 hafta daha beklicez eğer düzelmezse sonlandıracağız dedi çok üzülüyorum benim durumunda olan var mı bana yardımcı olun 🥺🥺
Selin12- Sjsjsjsjsjs belki geç döllenme olmuştur oyuzden böyle durumlar gerçekleşe biliyor inşallah düzelir
lunam Sjsjsjsjsjs ben de 7 haftalıkken gittiğimde kalp atışları çok az duyuluyordu. Ama geç döllenmiş, 6 hafta civarı görünüyor dedi bana. Bence sen başka bir doktora daha görün, sende de durum aynı olabilir.
rabiaksoy Sjsjsjsjsjs şaşırdım bende 7 haftalıkken gittim kalp atışını duyamadık ama ekranda kalbi atıyordu doktor hiçbir sorun olmadığını söylemişti sadece geç döllenme olmuş 6 haftalıktı bebek
Sedaaaa2 Sjsjsjsjsjs beni yanlıs anlamayın ama direk böyle bi tepki veren doktoru degiştirmelisiniz bence iyi bi doktor arayısına girin cok onemli bu
Sjsjsjsjsjs lunam doktorum osmaniyenin en iyi doktoru bana da 6 haftalık dedi haftaya gittiğimizde aynı olurda başka bir doktora daha görünürüm🥺
Fatmaens34 lunam benimde öyle usg de 13 ama sata göre 14 doktorum ileride eşitler o dedi, siz Hangisini baz alıyorsunuz
lunam Sjsjsjsjsjs Allah Allah neden öyle karamsar konuşmuş o zaman. 6 haftalıkken az duyulması çok normal.
lunam Sjsjsjsjsjs her doktor farklı işte. Bana hiç öyle bir şey demedi, 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Gerçi 3 hafta oldu, başka doktora gidicem bu hafta.
lunam Fatmaens34 ultrasonu baz alıyorum ama o günden sonra bir daha gitmedim henüz. Gidince tekrar danışıcam. Gerçi bende eşitlenme durumu olmayabilir. Pko olduğu için yumurta 14.günde oluşmuyor bende, eşitlemesini beklemek yanlış olur diye düşündüm ben kendim için.
Serra12 Sjsjsjsjsjs üzülmeni istemem ama başımdan böyle birşey geçti 2 kere hemde😔şimdi tekrar hamileyim inşallah seninde sağlıklı bir gebeliğin olur 🤲