BusraSY Arkadaşlar, son dört gündür el parmaklarımın arasında kızarıklık vardı. Ayaklarımında yan kısımlarında isilim şeklinde kızarıklıklar oldu ve kaşınmaya başladı. Sabah kalktığımda ellerimin arası çok acı veriyor. Bişeyi sıkı tutamıyorum. Sağlık ocağına gittim ve mantar olduğunu söyledi. Travazol diye bir krem varmış hamile olduğum için üç gün kullanabilirmişim oda zaten fayda etmezmiş. Uzun süre kullanımda bebeğe geçermiş kortizonlu olduğu için. 😥😥 doğal yollarla nasıl geçirebilirim bilgisi olan varmk
Sdem BusraSY aynı sorun bende de vardı ama travazolu kullanmanı hiç önermem doktorum bana kullanma demişti, bi cildiye doktoruna görünürsen eğer hamilelikte kullanılan mantar kremi var yazıcaktır mutlaka
Eymenim18 Yoğurt sür canım kaşıntısını alıyo benimde hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta 10 gün önce hiç olamamıştı ayağımda çıktı bilmiyodum hamile olduğumu sonra annem yoğurt sür dedi ve kaşıntısını aldı ayağımın 😊